Vizualinis dizainas

LRT vizualinio identiteto atnaujinimas

LRT vizualinio identiteto atnaujinimas Atnaujinant vizualinį identitetą didžiausiai Lietuvoje nacionalinės žiniasklaidos grupei – LRT, valdančiai septynis televizijos, radijo ir interneto kanalus, svarbiausias keliamas uždavinys buvo atskleisti kiekvieno kanalo savitumą, tačiau kartu grafinės išraiškos priemonėmis komunikuoti jų priklausymą tam pačiam motininiam prekių ženklui. Atnaujintas vizualinis identitetas turėjo išspręsti ir kitas, praktines, prekių ženklų komunikacijos problemas: prasto …

LRT vizualinio identiteto atnaujinimas Skaityti daugiau »

Lietuvos ir Vokietijos diplomatinių santykių vizualinis identitetas „Weiter zusammen“

Lietuvos ir Vokietijos diplomatinių santykių vizualinis identitetas „Weiter zusammen“ Vokietiją ir Lietuvą jungia ilgametė bendra istorija. Dvišaliai santykiai tarp mūsų šalių egzistavo nuo 1918 m. Vėliau jie buvo atkurti 1991-aisiais, kai Lietuva, praėjus vos keletui mėnesių po Vokietijos suvienijimo, atkūrė savo nepriklausomybę. Vokietija buvo viena iš pirmųjų valstybių, su kuria buvo atnaujinti diplomatiniai santykiai. Ieškodama …

Lietuvos ir Vokietijos diplomatinių santykių vizualinis identitetas „Weiter zusammen“ Skaityti daugiau »

etiketės – stiklo luitai

etiketės – stiklo luitai Esamas optikos „Glasses on“ interjeras uždavė toną labai jautriai reaguoti į medžiagiškumą erdvėje. Navigaciniai objektai – prekių ženklo nuorodos – komponuojami šalia optikos objekto – akinių. Tikslas – informuoti, būti, bet neužgožti. Pasirinkta objektus vienijanti medžiaga – stiklas. Senas stiklas prikeliamas naujai istorijai. Apdulkėję stiklo luitai rasti Vilniaus dailės akademijos Vitražo …

etiketės – stiklo luitai Skaityti daugiau »

VW Harlequin

VW Harlequin 1996 metais įvyko Olimpinės žaidynės Atlantoje, JAV. Siekiant pritraukti daugiau dėmesio prie savo automobilių, „Volkswagen AG“ nudažė apie 200 savo automobilių viena iš keturių spalvų — „Tornado Red“, „Ginster Yellow“, „Chagall Blue“ ir „Pistachio Green“ ir po to sukeitė dalis taip, kad kiekvienas automobilis gautųsi įvairiaspalvis. Dauguma automobilių parsidavė viename iš Atlantos automobilių …

VW Harlequin Skaityti daugiau »

KRIPTIDŲ PASAULIS

KRIPTIDŲ PASAULIS 124 originalūs veikėjai, 75 jų adaptacijos, 6 pasaulio kontinentų žemėlapiai ir viso pasaulio kriptidų žemėlapis. Visa tai buvo sukurta per 97 dienas.  Kūrinio tikslas – atrasti kiekvienos pasaulio šalies kriptidą, jį vizualizuoti ir atskleisti pasaulio mitinių būtybių įvairovę bei unikalumą.  Mano misija buvo iliustruoti veikėjus ir žemėlapius, kompozicijas papildant dekoratyviniu specialiai šiam projektui …

KRIPTIDŲ PASAULIS Skaityti daugiau »